Test i poziom grup

Grupy gimnazjalistów podzielone są na 4 poziomy zaawansowania:

  • zerowy (*) – nauka od podstaw
  • początkujący (**) – nauka + powtórka
  • średnio-zaawansowany (***) – uzupełnienie wiadomości + powtórka
  • zaawansowany (****) – powtórka + rozszerzenie wiadomości

Charakterystyka uczestników zajęć – poziom *

  • Bardzo duże zaległości w nauce, brak podstaw z większości przedmiotów.
  • Kłopoty wynikają z braku zainteresowania szkołą i nauką, brak motywacji.
  • Uczeń po prostu się nie uczy.

Charakterystyka uczestników zajęć – poziom **

  • W tej grupie znajdą się osoby, które poświęcają bardzo dużo czasu na naukę, ale zwykle uczą się bez zrozumienia. Z prac klasowych otrzymują słabe oceny. Stres „paraliżuje” ucznia „pod tablicą” oraz przed sprawdzianami.
  • Uczeń posiada informacje, których nie potrafi zastosować w praktyce.

Charakterystyka uczestników zajęć – poziom ***

  • Uczestnicy tych zajęć mają zaległości dotyczące niektórych zagadnień, nie rozumieją tematów przez większość uważanych za trudniejsze. Ich zaległości wynikają przede wszystkim z braku systematyczności oraz niezadowalającego sposobu nauczania danego przedmiotu w szkole (nauczyciel źle tłumaczy, dużo zastępstw itp.).
  • Mówi się o nich „zdolni, ale leniwi”.

Charakterystyka uczestników zajęć – poziom ****

  • Uczestnicy tych zajęć zwykle zapisują się na kurs, ponieważ nie mają czasu, aby przygotować się do egzaminu samodzielnie.
  • Są bardzo zdolni, nie mają praktycznie żadnych kłopotów z nauką, ale chcą mieć gwarancję poznania 100% wymaganego materiału na egzaminie.
  • Pragną dostać się do wymarzonej szkoły, która zajmuje bardzo wysokie miejsce w rankingu i dlatego też liczą na 100% punktów z egzaminu gimnazjalnego.

Uczeń, który zgłasza się do nas na kurs przechodzi krótki test wstępny (diagnostyczny).

  • Wynik z testu oraz sugestie rodzica i ucznia decydują o zakwalifikowaniu go do właściwej grupy.
  • Test obejmuje 20 pytań i trwa 20 minut (jeden blok). Testy można rozwiązać on-line (po rejestracji).

Kursy gimnazjalne prowadzone są wg autorskich programów opracowanych na podstawie standardów CKE z jednoczesnym dostosowaniem ich do indywidualnych możliwości i potrzeb uczestników zajęć.

Test